Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...


Saturday, April 09, 2011

Pembantu baruku.....lagi

Assalamualaikum ............
   Allo2 ..aku ade pembantu baru ..ehhehh ..nak kata baru sangat idaklah cuma baru aku nak post ..sebenarnya ..aku memaksa gak diri untuk membeli benda ni ..sbb aku tahu teramatlah penting bagi bisnes aku .My hubby tak bagi tapi aku nak jugak ...ish kalau takde benda ni mahu mati semput aku buat apam kalau orang mintak ratus2 ..ye tak ? korang nak tahu tak apa benda ?meh2 kita tengok ....jom2




hehehhe bagaknyaaaaa kukusan..senang sekali kukus lbh dari 60 kejap je kerja hehheh..alhamdulillah aku beli kukusan ni pakai duit aku sendiri....bukan nak berlagak..tp aku suka kalau aku dapat beli hasil usaha dan titik peluh aku sendiri....harga?mura je bawah rm200 :) ...jom2 kita layan entry lain ,....

1 comment:

  1. wow best nyer sis dpt beli pakai duit sendiri, rase amat berhargakan...lama rasenya dh x sembang ngan sis kan...hopefully semoga business sis terus maju...puteri noraz

    ReplyDelete