Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...



Sunday, March 27, 2011

aku yang tiada masa

 Assalamualaikum ... 24 jam yang Allah beri pada kita sepatutnya mencukupi ...mungkin aku yang tak pandai nak aturkan masa tuh .Memang sebulan ni aku terlalu sibuk dengan polkadot aku .Alhamdulillah banyak dah aku blh beli ahsil titik peluh aku ni ..berbaloi2 bak kata celcom...
 Dikurniakan anak2 yang semakin lama semakin lasak ...:) kehidupan aku sehari2 semakin sibuk ...tempahan tak berhenti2..syukur alhamdulillah....so skrg ni aku terpaksa limitkan aku ulang sekali lagi..LIMITKAN pengambilan tempahan untuk seminggu.Selalunya seminggu aku leh buat 2000pcs.tapi skrg ni aku limitkan 1200 je sminggu..dan penghantaran depa mai amik kat umah ..alhamdulillah senang kerja :) .Aku tak mahu ketinggalan dalam menjaga family aku :) I love my family very much ..hahahahaah :)
 So hrr ni aku buat 200pcs je..tp hari2 mmg adelahh ...,oh kita layan gamboo






Sekian untuk hr ni....esok jumpa lagi tata

No comments:

Post a Comment