Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...



Thursday, March 03, 2011

popular post

 Assalamualaikum.....
    Popular post ?alaaa yang kat kiri blog aku ....haaa itu popular post ...apa itu popular post?popular post tuh post yang org suka baca ...ehehheh kiranya yang glemer lahh tuh ...mula2 masa aku baru mula2 buat blog ...popular post aku ...roti lapis daging ...patuh apam eno ..pastu kek sheila mambo ..sekarang ni apam eno ..bwhnya apam polkadot ..tak lama lagi aku rasa mesti apam naik .Tak kiralah apa yg popular yang pentingnya org suka baca blog aku hahahahha

Besok aku start busy balik stlh 2 hr aku cuti rindunya nak mengedot ekekekek ...esok tempahan 300biji .ADO alor tempoyak nak bagi makan2...anak dia kawin :) .isnin sampai rabu fullllllll ...hahahah ..takpa  cari duit lebih ....:)

Maghrib ni ..sekarang ni ...saja nak letak post baru ....esok aku amik gambar org order tuh ye ...saja wat cuci2 mata ..ok ...got to go daaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment