Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...


Tuesday, February 15, 2011

Bun coklat versi BM

 Assalamualaikum ....wbt ..Salam maulidur Rasul ..syukur alhamdulillah dgn izin Allah s.w.t ...bun choclate aku ...jadi seperti yang aku hrpkan ..hhehhe ..sedap woooo takleh tahan ....dia punya inti choc...mabelesss ..wallaaaaaaa ...adeii malas nak citer banyak ..nnt korang kata aku ...cam bagus jaakkk ...tp ade aku kesah?hahhahah
 jom layan gambo ....


Gambo dibawah menunjukkan roti yang br diletak inti tgh menunggu kembang

 Ini pulak setelah kembang ..bersedia untuk dibakar ..tak sabo pulakk aku hehehehehhe


 Tadaaaaaaaaa....setelah siap dibakar ....mak aiii dia punya bauuu semerbak setaman adesss taklehh tahan maaa heheheh



 Penuh seloyang ......bio kembang betul2 br bakar br gebu okkaa


 Separuh sudah ...kejap je ...anak2 aku makan laju bebeno ..ekekek


Roti ni nak posing ....





   Itu intinyaa........

Resepi ..cuba check balik resepi bun coklat n3 aku bulan lps sama je ..:) .Jangan lupa try k ...dan yang dekat2 dungun nak order roti ni kee roti mana2 lahh ..sedia menerima tempahan ...ok  chow...lalallalallal

2 comments:

  1. napok mata waseang budok2 tu mkn roti ni, hehe.

    ReplyDelete
  2. lapar!!!!:)
    cipa dtg bwk award~amek tau!

    http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/02/award-utk-sume-follower-cipa.html

    ReplyDelete