Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...


Wednesday, February 02, 2011

Persiapan ...

  Opss ...sibuk gilerrr ...aku dah siapkan sikit2 persiapan untuk hr jumaat ni ..Bukan apa aku mmg tak suka kelam kabut ..nnt ht aku tak tenang ..jiwa ade kacau ..haa susahlahh kalau mcm tuh ...so aku prepare yg mana leh prepare...cthnya ..gula aku timbang siap2 ...mcm ni
 Gula aku dah siap packing aku letak dlm bekas besar mcm ni ..ade 43 bungkus maksudnya 43 adunan ...hehheeh ..gula siapppppppppppp
 Bekas pun aku dah siap2kan bersih2 ...senang nnt nak buat ..,,,acuan settle ....:)
 2 mangkuk sudah siap ..ekekkekek ...punyalah semangatkan?hahhah ..itulah aku ..tk suka kerja last minute..membebankan otak aku ...ehehhe cukuplah n3 untuk hr ni ..esok kalau ade masa aku update lagi ..esok aku rasa mcm nak masak nasi minyak ...lauk ayam pencen..ishhh sedap ayam pencen ..biolahh dia pencen pun tapi molutup hahahhaha....beres belaka ..chow..gua mahu masuk titun ..nite salammmmmmmmm

No comments:

Post a Comment