Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...



Monday, February 07, 2011

Selesai sudahhhhhhhhhh

  Assalamualaikumm......wahhh banyaknya sawang ...jap2 nk amik penyapu ..banyak gilos sawang br 4 hr tak kemas umah bersawang mcm ni sekali yer...sowylahh kengkawan yang bertanya bila nak update blogg ..heheh ni br ade masa dan kederat setelahh hbs tenaga aku hari jumaat dan hari sabtu .Orang sedap2 leh g honeymoon ..berpoya2 aku ngadap tepung ngan telur hahahhah ...
    Macam mana projek polkadot aku?okkk beress ..cuma aku jam blurrr skitlahh sbb penat mental dan fizikal ..anyway tq ..pada semua yang terlibat menolong secara langsung atau tak langsung dalam pembabitan kuih aku hr tuh hehehhe ..:)
    Ok berbalik kembali..aku start buat kuih hari jumaat kul 9 pagi lahh lebih kurang ....aku ajak member aku tolong buat...gaji aku bayar bebbb ..bukan tolong kosong ..:) Buat punya buat sampai kul 6.30 petang br dapat 800pcs..perghhhh separuh lagi ..aku cakap  mahu sampai ke pagi ni dng kawan aku Da yg tolong aku buat kuih nilahh,pastuh Da cakap takpalah aku smbung tolng ..lega siott ...sambung balik kl 8 ..korang tahu hbs kul brapa?pukul 3.30pagi...wallaaaaaaaaaaaa hahahhahah sebaik hubby aku tak marah ..lap u lahh my dear hhahahhah:).
 Da tolong sampai kul 1 je ..kesian lak aku tgk dia ...thanks Da ...i really appreciate it ek elehhh cakap omputih plakk hahahha.Mmg giler hbs kul 3.30 pagi ....pg tuh awal bgn nak tolong kenduri plak ..mmg jam aa a ku minggu ni sbb tuh aku lambat nk update blog so layan gambo nakk?
Ni br separuh dr kuih yg aku buat ..ermm 800pcs.anak aku yg snap ...maknya tangan penuh tepung ..
Pintu gerbang khemah....8 buah khemah kooooooooo perghh

haaaa ni laluan dlm khemah yang 8 buah tuh ..

Yang cantik mcm princess ni pengantin  perempuan ..cantikkan?

Yang ni pengantin lelaki ..sama cantik dan sama padan ..

kek fondant 4 tingkat ....tema purplee..so kek pun purplelahh ...:)
Anak aku tukang pgang bunga manggar..ehheh suka ngat dia :) Selesai sudah satu tanggungjawab legaaaaaaaaaa....so nnt korang tgk apa aku nak beli ....check it outt!!

No comments:

Post a Comment