Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...



Monday, February 21, 2011

busy2 mengejar aku

Assalamualaikum ....adula lamanya aku tak update blog ..bukan aku tak nak update tapi kesibukan yang melanda ....tempahan dr minggu lepas ..masuk pulak untuk minggu ni dan minggu depan dan bulan fully booked...hr tuh aku sakit perut yang teramat hubby aku pun tak tahu, dia kena kerja minggu lps ..g pagi balik malam..so aku sakitlah sorang2 sampai member fbnya tempahan terpaksa aku tolak ..sorry MY.
  ni kul 3 karang aku kena mengedot skali lagi sbb ade org tempah pagi tadi mengedot dah hr ni mengedot lagi adeesss penat gila baban aku ...takpa2 hr rabu aku leh rehat khamis ade balik tempahan cupcake ..40biji je ..oklah tu kan dr takda hahhahaha :) alang2 masyuk gak hr2 ...Kelmarin aku wat roti bun choclate ngan bun manis ...alhamdulillah hbs 15 bungkus..blhlah lps beli cekelat anak2 :).Aku amik masa jap ni untuk  merehat diri jap lagi nak sambung balik ..so chow ...insyaallah rabu aku update k ..tata

No comments:

Post a Comment