Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...



Tuesday, January 18, 2011

Ajad sudah 2 bulan.

   Assalamualaikum ...Sorylah aku lambat nak update status...heheh status?korang nak tahu aku bgn kul berapa? 4.30 pagi ....pehh sampai sekarng tak lelap mata lagi ...pg td ade kawan anak2 aku order pizza ngan nasi lemak sbb tuh aku kena bgn awal ..kalu tak aku tido lagi sampai kul 6. 

 Hari ini ajad kena inject untuk 2bulan ...woo ajad anak mama tak nangis ..selamba je kena cucuk ..ekkk pun idak ..heeheh ..misi kata kalau ni 2 bulan inject demam DEMAM??? adess aku kalu anak demam mmg terbantut semua akunya business ..aku kena stop belaka ..apa2 pun ...concentrate kat anak yg demam ni lahh..dolu2 masa anak yg lepas2..klinik bg ubat demam...skrg tak bagilah plak ..dia bg sedos je ..lps inject ..kedekutlahh hahhha

  Aku nak cite masa aku g klinik tadi..dr rumah kul 8.30pagi ..sampai klinik daftar2  8.45.Klinik dekat je ngan umah ..5 minit ..sebelah sekolah anak aku ... pastuh duduklah ramai2 kat situ ...:) aku ni kan mmg peramah orangnya ..org tak tegur dulu aku tegur dah hahahha ..kalau dia jawab berjela ..leh cite panjang2 ..aklau jawab nak tak nak je ..aku stop jelah cakap ...mesti angin tgh tak baik ..gaduh ngan tok laki ke :) alahan ke .muntah2 ke ..maklumlah klinik yg aku g ni klinik kanak2 dn ibu mengandung :).Nak tahu knp aku g klinik kerajaan?sbb kat situ ramai orang ...bila ramai orang ..ramailah customer..hehheh promosi2 ..kena pandai Plan Marketing tuh ahakkks

    Yang aku klako tuh ...adelah sorang polis ni ..pangkat pegawailah...perempuan...bwk anak perempuan dia dalam lingkungan setahun setengah nak g cucuk kot...duduklah sekali ngan aku ..adelah bebrapa orang lagi ...dia citerlahh pasal dia pakai ade satu bendaalah ni cucuk kat keta ..bg jimat minyaklahh ..promosi mcm aku gak ..hahhah..abis je dia promote ..aku pun promote akunya kek coklat ngeeeeeee...last2 sapa yg kena ..dia yang kena....laku kek aku 4 bungkus ...syukur alhamdulillah ..rezeki jgn ditolak ...musuh jgn dicari ..bala letak jauh2...sbb tu aku suka g klinik kerajaan ....ade udang disebalik mee. Padahal aku bleh sgt nk g klinik bayo ..mmg panel ....:) saja tak mboh ..klinik panel org kurang pastuh sumbung2 bodoh plak tuh ..malas aku ngan orang berlagak mcm tuh ....citt pigidahhhh

    Tadi timbang ajad ..masa sebulan berat dia 4.7kg ..sekarng berat dia 5.7 kilo hehehhe ..sekilo sebulann ...kuat nyusu ajad ni ..lagipun ajad hanya minum susu yg paling mahal didunia....jeng jeng jeng ...!!haahahha..
korang nak tgk gambo ajad masa 2 bulan .?.jap2 aku amik gambo ajad ...korang nak tahu tak ..ramai yg cakap muka anak aku ajad cam perempuan ..adess ..mmgla dia sweet sangat ...dan mgkn aku teringin sgt2 anak pompuan ..Allah bg gak kat aku ..meh2.itu bhs terenganu mirip2 ...ermmm malas nak citer aku sensitip bab2 gini .uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



My dearest Muhammad Amjad Ahnaf :) 2 months

Ya Allah Ya Tuhanku ..berikanlah aku kekuatan dalam membesarkan anak2...amin

5 comments:

  1. ala...comelnya Ajad...mcm nama anak saudara Imz,Ajad...ngee...

    ReplyDelete
  2. mekasih imz... hheheh sweetkan muka ajad......:)

    ReplyDelete
  3. tq cik cahya ....:) rs nk cubit pipi tembam ajad tuh kan

    ReplyDelete
  4. geng qaisara... bam bammmm....

    ReplyDelete