Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...



Saturday, January 15, 2011

Busy ....

   Salam semua ...aku busy skit kalau hr sabtu ..dan kalau hubby aku ade , takleh nak duk congok ngat depan pc..tak pasal2 kena marah ehhehehe ....ni aku br sudah gosok baju sekolah anak2 aku ..ade 12 pasang ..adulahh cam nak patah pinggang aku ....seminggu sekali je gosok...sekli harung ngan baju kerja hubby aku nak dekatlah 15 helai ..Waaa mcm kedai dobi kan??nak buat cm mana aku kan supermom..semua benda sekali harung nak buat....kalau aku masak ..aku leh basuh kain,basuh pinggan dan aku leh nyapu sekali ..Betul ..aku tak reti buat kerja satu tuh sampai habis br wat kije lain..jawabnya aku ZZZZZZZzzzZZZzzz ....aku mmg caligas skit .caligas? tak tahu ..mmglah tak tahu ni bhs ganu ..caligas ni maksudfnya pantas ...faster2 ..ehhehe
   Pg ni aku wat nsi goreng ..nasi goreng bodoh ..apsal haa org asyik kata ..mcm tuh nasi goreng bodoh ..mee bodoh ..lauk bodoh2 je ...ekekekk lawak tullah ...aku pun dah terikut cakap gituh.Malam td aku tidur kul 2pagi ..aku dah biasa tido lewat ..klau hr jumaat dan sabtu blhlah nk bgn lewat2 skit ..kalau hr lain kul 2 tidur kul 5 kena dah bgn ......Makan nasi goreng bodoh ngan ikan kelisa ..tahu tak ikan kelisa..ikan sungai tuh.Aku br tahu gak hr ni rupanya ikan kelisa tuh kalau mkn kat hotel harga leh cecah beratus ringgit
         MAHALNYA!! Ni kalau jual ni byk leh dapat duit ( aku kata dalam hati) hahahhahahh buruk pangai.Nak jual mcm mana...ikan ni kawan hubby aku bg ..dia g pukat ikan ..dapatlah ikan kelisa ni ..dan adelah 2-3 jenis ikan sungai lagi ...dia keratlah 3 bhgian ..hubby aku dpt bhgian ekor ..jdlahh leh gak merasa ikan mahal ..aku goreng je..dah hubby aku kata goreng je ..aku lagi senang .. kunyit ngan garam .lumur kat ikan sonang ..goreng pon sodap....!!
     Hr ni rasanya takde aktiviti baking ...hubby aku tak kerja ...:) semalam adik ipar aku datang,Cik De datang ..so petang semalam agak busy ngan aktiviti kekeluargaan Heehheh ..Biasalah laki aku anak sulung .rapat ngan sedara2.:) Jap lg aku nak bg tips ...mcm mana nak buat muffin yg best!! Adios.
  .

No comments:

Post a Comment