Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...


Wednesday, January 12, 2011

Drama di pagi hari ...

     Aku terlewat bgn pagi ni...selalunya aku bgn kul 5 pagi ..hr ni terbabas skit ....kul 6.Kelam kabutnya lah aku cam lipas kudung aku bgn ....mandi ..terus masuk dapur ..anak aku cakap ade 10 orang order nasi lemak  .ehheheh 10 orang je ..jdlah wat belanja beli aiskrim :) aku mana leh duk diam ..bila aku duk diam...aku rasa penat ..boleh gitu??
       Lauk nasi lemak aku dah msk drpd mlm td ...pagi2 msak nasi je...settle masak aku kejutkan anak aku yg no 4 .Haa nak cite pasal dialah ni ..semalam pun dh buat hal ..hr ni buat hal lagi nak g sekolah ..semalam aku sampai amik dia kat sekolah..ayah dia cakap dia nangis.Pujuk punya pujuk sampai hilang gaklah not merah sekeping smlm...(ish bkn sng nak dpt duit hhahhaha)..airlah,aiskrimlahh.nuggetlahh....kopak2 mama dia .
Hr ni bangun pagi ..aku mandikan dia air suam...(nak pujuk punya pasal kalau tak air sejuk je) bg duit blanja  50sen je eheheh .Hr ni aku ckp ngan ayah dia ..biar mama hantar ...sbb aku nak ckp ngan cikgu Akhim..ni nama anak aku yg no4...dia nak duduk tmpt lain.Aku pun gilah hantar....nampak je pintu sekolah dia pun start nangis...aku ngan bb lagi ..dia nangis..aku sabar lagi ..aku pujuk....antar sampai kelas dia....takmo gak masuk
aku antar sampai meja dia...(cikgu bg duduk kat tempat lain).mcm tuh jgk ....last2 aku hilang kesabaran ..aku BLAH mcm tuh je....amik ko ..mama ko ni mama reti sabar2 sgt ..:)
     Nak dijadikan cerita.....ari ni aku bwk keta auto...aku bab2 keta auto ni..mmg kondem.Aku boleh bwk tapi ...tak best cam takleh rempit ..ehehehhe ngan keta pun nk rempit???adesssss.Aku pun nak start keta..tgk2 takleh start...nilahh keta elektronik ni silap sikit tkleh nak start ..angin satu bdn ..aku teringat plak kat anak aku yg kat umah ..tgh tidur..aku mls nak kejut...dia sekolah petang .nangis plak tgk pintu kunci orang takda..uwaaaaaaaaaaaaaaaa.
    Aku tel laki aku ..sorrylahh ayah ...mama tgh angin masa tel tadi ngan perangai Akhim..terkasar cakap td ehhehe ampunnnnnnn banyak2 :) Last2 blhlah start....ermm ade tak ubat yg buleh aku mkn jgn bg aku angin...marah sokmo..aku dh cuba kawal tp..tak blh sepenuhnya ....KALAU ADE WITAHU YER...URGENT  :)
Nantilah sambung balik ..ajad dah bangun ..nak nyusu ..pastuh nak mandikn plak dia..musyukkkkkkkk.:)
chow....

No comments:

Post a Comment