Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...


Monday, January 17, 2011

Donat ooooo Donat ..

  Salam ...alohaaaa....eheheh.Sedapnya makan donat tadi gebusss gilosss ...topping plak ngan coklat cair ngan choc rice...rmmmmm dunkin donut tak sedap gini hahahhhhah ...eksyen?biolahh ..sapa lagi nak puji kalau bukan aku puji diri sendri ekekkeek ...jangan marahhh haaaa ...
  Hr ni aku buat donat..pizza sekali sbb adunan pizza leh wat donat leh wat pizza leh wat sosej ..jangan wat cekodok sudah ....Mmg penat hr ni tp syukur alhamdulillah ..hasil penat lelah aku hr ni ade masyuk.$$$$$$ hahahah mata duitan?mmg aku mata duitan ..kalau aku tak mata duitan aku tak niaga hahahhaha ..
 Nak tgk donut tak?aku mmg amik tempahan donut celup2 ..hhehhehe ..donut aku bukan style bulat lubang tengah tuh ..itu style dolu2 ...skrg kita buat pelbagai ...aku selalu amik pakej harijadi.Donut aku buat., mini pizza dan kek serta doorgift ade harga dia...nntlah aku update ngan korang pakej2 tuh...manalahtahu berminat kan kan kan??$$$$
 Meh kita layan donut ....
Ini setelah ditekap ...bintang ade ..love ade ...bunga ade ...
         Ini dah digoreng.....ehheehh
 Setelh ditopping ..ade topping coklat ..strawberry..pandan ..keladi ..orange ....:)
Itu kat dalamnya ...ermm gebussssssss :) Wallaaaaaa


 Hahhahhahah ..ni dia model donut gebus....siap tunjuk bagus tuh ..baik punya promote....eheheh anak mama!! Dia nilah yg buat drama pagi2 ....liat nak g sekolah ..nangis sokmo!! adess.

 ermm anak bujang yg ke2 ....nak inerframe gak ....suka sgt dapat mkn donut ekekekke ....:)

Resepi?Sama je macam resepi pizza....okay ..Dah garik ni ...tok laki pun dah balik ..tok laki?bukan tok batin ye...tok laki means suami means hubby....hehehhe .Salam senja ...nananananan GANU kiterrrrrrr

No comments:

Post a Comment