Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...


Sunday, January 23, 2011

Dinner mlm ni

  Assalamualaikum ......
 Malam ni aku malas nak masak.....heheh bukan selalu aku mls..so malam ni aku masak Roti pizza je...senang segera dan yg penting sedap...korang tahu tak roti pizza? aku tunjuk ngan korang yer rupa roti pizza



Senang banget nk buat roti pizza ni..kejap je 3o minit bleh dh makan..:) khusus untuk mak2 yg nak dderas masak sarapan...tak kiralah bila2...janji sedapkan? Roti ni belum ditouch up lg ngan mayo dan sos cili..tgk gambo ni plak

siappppp....apa lagi ngapplahh..hhehheh

Bahan2nya
Roti gardenia..roti lain pun blehh ..tarak hal
TElur 5 biji @ kurang pun takpa...goreng macam wat telur dadar tapi hancurkan
Sosej 5 batang
Cheese
Mayo n sos cili
Marjerin

Cara2
Roti sapu ngan marjrin lu
Letak telur dan sosej tabur cheese skit...bakar 170 5minit sampai cheese cair
dah masakkan picitkan sos cili dan mayo...makann..walllaaaaaaaaaa

1 comment: