Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...



Monday, January 17, 2011

Pagi Di Dungun

    Selamat pagi semua...kat Dungun hujan lebat...so bila hujan lebat ...tenet pun mcm cipan kedaung sakit ati betul aku ...nk post apa2 pun susah dan bila hujan lebat mata aku pun takleh bukak ..hr ni ade org order pizza.Nanti aku post gambo..dia nak belah petang so pg ni aku nak buat peta jap...ngantuklahh ...!!
   Pg ni aku sarapan apa? aku tak masak apa benda pun aku goreng french fries je..untuk anak aku g sekolah..terukkan?kalau hr aku mls mmglahh..bukan hr2 kita rajin...kadang2 mls..beselah tuh adat manusia ...!!hahahhahahah
  Pizza yg orang order tuh tak banyak 2 keping large..dan 12 keping mini lehlahh wat blanja ank2 sekolah ....yg penting ary2 ade masyukk ...bila masyukk ...MUKA ALE SENYUM :) .Pagi ni kita nk citer apa ye...?
 Korang nak tahu knp aku ngantuk? anak aku si ajad ajak layandia cakap dr kul 2-4 pg.Pastuh anak aku si akhim yang selalu wat drama pagi2 tuh batuk teruk...batuk yg takda kahak tuh ..hr ni Dr Lynn bg dia mc tak payah g sekolah :) ..waaaa muka ale senyumm bila ckp takyah g sekolah ..masak2 anak2 punya perangai. sabo jelerrrrr.
   aku nak bg tips kat korang ...n3 lps ni k ...:) daaa

No comments:

Post a Comment