Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...



Saturday, January 29, 2011

MM

   Assalamualaikum...last entry 4 today...allop...dah ngantuk ke?aku ngantuk dah sbb kepenatan hr ni..hhehheh cik hubby tlh merajinkan diri membawa kitaorang g MM...ermm biolahhh dekatt pun..aku dah tensen gile terperap kat umah..at least bila kuar g sopping cuci2 mata..leh gak kurang2kan ketekanan aku hahhahah.Tapi betullah...dah banyak kali aku cuba...aku try..kalau aku rasa mcm tertekan je...aku g kuar...jalan2 ..bio Mydin pun..balik muka ale senyum ...:)
 Aku kuar petang tadi dlm kul 5...anak aku ade kem motivasikan?..dowang balik kul 5 tadi so pas amik dowang straight terus ke MM...?MM short form 4 Mesra Mall..dekat je lbh kurang 45minit dr rumah.Sampai je kat sana..aku terus pusing2..jalan2 ronda2 cuc mata kat situ..tahu apa yang aku cari...ni diaaaaaaaaaaa


INI YANG AKU CARI..hehehhe...aku tak pernah makan benda ni..roti je..bukan apa tapi aku ade masuk satu laman resepi n..sibuk citer pasal roti ni sedap..enak dimakan sedap giler...so aku teruja gaklahh nak makan....nak tahu komen aku pasal roti ni...??
  • Inti cetoet.......maksudnya skit bebeno...
  • SEdap mmg sedap tp takdalahh sedap gile..hehehheh
  • Mahal siot hhhehehehh
  • Akan kubuat sampai berjaya roti ni....
Aku dah amik resepi ni tinggal nak mendrem mood2 rajin supaya datang kat aku banyak2 skit..ngeri siott dengo...tipu jelah..insyaallah kalau aku rajin aku buat..aku sebenarnya risau ni..minggu depan aku kena siapkan order 1600pcs masa Chinese New Year..yang mmg dh follow aku lama mesti tahu aku buat kuih apa...yang tak tahu....check it out nnt k...
  Meh kita layan gambo mana yang ade ni
 Along sibuk suh akhim diri molek..ermm...macam2


 Ajad sudah bersiap sedia..nk bersoping di MM..heheh dr sampai MM sampai dh balik tidoooooooo je ermm ajad2

  Buah hatiku.....korang nak tahu benda ni mmg selalu terjadi dekat aku...kitaorang kalau g mana2 mmg jadi perhatian..nak tahu sbb apa?
  1. Berderet - deret cam gerabak ketapi..hahahhah mak ngan ayahnya msh blh dikategorikan muda lagi bwh 35 tapi anak mak aii ramainya....ahahahhah ..
  2. Lelaki semua??a'ah lelaki semua...dah tuh kenapa tak buleh?kalau aku bllh main tekan2 butang nak anak lelaki ke perempuan..putih ke hitam..takpalah jugak...kuasa Allah s.wt belaka..aku terima dengan REDHA.
  3. Tak susah ke anak ramai2 bwk g jalan2..?Anak aku akunya sukalahh :)
Ermm benda ni dr aku dpt anak yg sulung dan no2...sampailah skrg...so aku nak bg jawapan yang jujur sejujur-jujurnya
  1. Malu?kadang2 bila anak2 wat perangai...bising ke di tempat yang tak sepatutnya leh wat bising
  2. Ermm penat mmglah penat...penat wooo anak lelaki ni....dan rapat2...kalau orang tahu dan pernah mengalaminya mesti tahu kepenatan yg ku rasa ehhehehe
  3. Susah?dah besar2 ni takdalah susah sgt pun ...masa kecik2 dulu je susah skit...dah besar ni take care ajad je...:)
Hahahhaha ..aku rasa kalau aku jalan berdua je ngan hubby mesti rasa missing something tp takpa..sesekali kita kena spend masa untuk diri sendiri..aku nak g faciallahh ..mesti best dpt buat facial...OOooOO lala..dan esok aku nak masak apa ye?check it out esok k.....
So nite to all sweet dreamz....

1 comment: