Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...



Tuesday, January 18, 2011

Aku aka saya aka Lynn?

   Salam ...firstly mekasiih byk2 kpd semua follower2..toceh toceh .ermm tak sangka ye...dlm masa seminggu dah ade 50 follower.Tq so much ...:) Mula2 aku buat blog ni saja suka2 sbb dengo2 pesbuk nak tutup..macam2 sebab aku dengo.....ermm sikit pun aku rasa tak caya .....sbb tuhlah aku wat blog...tak disangka ..ade gak org nak baca celoteh aku ni hehehhe.
  Sebenarnya aku tak suka nak bahasakan diri saya atau lynn ke masa aku menulis....takda feel .....sbb nak menulis ni kena ade feel ...menjiwangkan diri dlm tulisan kita..wahhh  betul ..bila aku bhskan diri dgn bhs yg sopan2 elegan gituh aku rasa kekok ..aku kata untuk diri aku sendiri aaaa bukan orang lain. :)
Aku mintak ampun byk2 kalau ade diantara blogger2 ni yg lbh tua dari aku ..aku tak bermaksud kurang ajaq..atau kurang asam garam ..tp aku lbh selesa bermonolog ngan diri aku dgn bhs..yg santai ...Waa panjangnya karangan ..kalau dulu ms sekolah tak terasa pla nak nulih panjang2 gini ..dh tua mcm ni br ade perasaan ..opssss bukan tua .heheheheh dewasa...
   Kalau korang nk tahu ..hubby aku pun tak tahu aku ade blog ...laaa tak caya? betul ....dia takkan marah ..cuma aku rasa kalau aku beritahu pun dia sekadar anggukkan aje...ermm lbh baik tak yah beritahu ..aku tak wat dosa pun..tulih resepi jekkk hehheeh.Tapi dia tahu bini dia..suka nulis....buku mesti ade ..nk tulih luahan hati dan perasaan apa yg aku buat hr2..sbb tuhlah aku rasa aku patut ade blog ...ye dak??
Kalau aku wat jemput pisang tuh maksudnya akunya mood M melanda bagaikan ribut taufan ....oklah semua aku nak kemas umah .....asyik2 kemas umah kan?nk wat camne tukang kemburnya 4 orang yg kemasnya aku sorang ..atoiii!! oklah chow...


 SEdapnya dpt makan tembikaii BAPOKKKKKKK mcm ni ...hahahah aku takleh mkn lagi tembikai pantanggggggg ooooooooo hahahahha



 

2 comments:

  1. aku, saya, den, kui, keh, esse, awok, i, me, semua sama jea..

    ReplyDelete
  2. Hehehh ...semua boleh kan?tq sbb komen i likeee

    ReplyDelete