Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...


Sunday, January 23, 2011

Tampal sudah....

   Salam hr Ahad..pg ni aku bgn kul 5.30pagi hehhehe.Biasalah kat ganu hr ni sekolah..org start keje...so aku pun kenalah  bangun awal ....celik je mata kerja kerja kerja...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  Semalam aku tak update apa2 selain dr sakit gigi tampal koyok..Petang semalam aku g tampal gigi.Aku g ngan akhim.Gigi dia pun problem gak..ingat nak tampal..doc kata takleh tampal beso ngat lubang...so doc bg ubat tahan sakit lagi 5 hr datang cabutlah itu gigi :).Aku plak mmg ade lubang kat gigi..kenalah tampal...kalau korang nak tahu..aku mmg tak suka jumpa doc gigi..dah sait sgt br gi ...boleh gitu?
   Selesai hal2 kat doc gigi kenalah bayar rm60.00.Boleh tahan mahalnya hehhehhe..sebaik duit bos besar :)
Aku kalau dah tak sakit.Apalagi gatallah tangan nak buat kuih....kita layan n3 lagi satu aku pos resepi..wokeh layannnnnnnn

No comments:

Post a Comment