Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...


Thursday, January 13, 2011

Kek Coklat Lembab Lynn

Tadaaaaaaaaa...

       Salam kengkawan semua..mungkin ade yg tahu atau yg mmg tak tahu ..aku nak witahu ...inilah product KEBANGGAAN aku .Heheheh Kek Coklat Lembab Lynn..lama dah aku buat benda ni nak dekat 2 tahun.Alhamdulillah regular customer dah ade...pasaran msh di Dungun ajelah...tapi ade gak member2 FB yg beli..cthnya Herdwati Isa,Asmirda Mamat ....komen? dowang kata sedap!!...tak caya??tanyalah dowang heheheheheh
     Kek ni aku sertakan ngan toping sekali...basic toppinglah.Kek ni kukus boleh bakar pun blh ..brg2 semua dah ade dlm tuh kecuali...Marjerin dan Telur.Kek ni bila dah masak beratnya lebih kurang 1.5kilo.Dulu2 aku jual RM10.00...skrg tak dapat jekk..barang2 naik harga ...setambunnnnnnnnn naik.Aku nk jual murah mcm mana??? talakkk untung maaaa...Sekarang ni aku jual RM12. Koko sekarang RM22 sekilo...gilossssssss
    Anda berrminat? Boleh2...berithu je kat chatbox tuh ...krg aku contact2lah.RM12 tak termasuk poslah
Harganya mcm ni sebungkus RM17 termasuk pos..Kalau beli 2...duit pos kekyg ke2 tak payah RM29 je hehheheh
Memang senang,segera dan sedap  itu yg penting ...moto kek coklat aku tuh ..bukan sesaja je tulis..:) Nak beritahu ni Ade apa2 nk tanya tinggalkn komen  .tq

5 comments:

  1. wahhh..ade produk sendiri rupenyeeee... nape tak kabo kat temannnn...hehehee.. bagus2! nanti kite nak,kite order kat awak ye AA.. I LIKEEEEE..

    ME;
    Dian'Na Wana

    ReplyDelete
  2. hai dear...tq masuk blog AA...klu nk try beritahu yer...hihihihihihi...i likee tooo

    ReplyDelete
  3. AA, kite nak la wak. nak try.. boleh kukuskan? kite takde oven la wak...isk isk... kalo masak dlm microwave oven bole? kalo tak bole, kite kukus je la.. so,kite nak 2 peket. camno nak bayar?

    ME;
    Dian'Na Wana

    ReplyDelete
  4. dungun kat ner tuh? mana taw kalo sy blik ganu leh singgah... ;D

    ReplyDelete
  5. dungun kt taman permint :) singgahlh

    ReplyDelete