Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...


Thursday, January 20, 2011

Gusti..smackdown

  Allop ..kat umah aku ni hr2 ade gusti dan smackdown...takde aktiviti2 lembut2 TAKDA.Anak2 aku mmg suka sgt smackdown2 ni...Nak dijadikan cerita...2 hr lps .ade kemalangan berlaku..meh layan gmbo!!
 Ahhahha ...kena balut tangan ...(abaikan kain dibelakang tu ye heeheh).Ini gambar anak aku yg no2.Aqil ..dia ni mmg aktif...aku tak tahu punca dia jd mcm n..ms tuh maghrib..aku kat dapur..dia br pas mandi..Aku masuk2 aku tgk dia kata siku dia sakit takleh wat lurus tangan..aku ingatkan sakit sikit2 je..aku mls nak layan..ermmm.Malam tuh lain mcm aje aku tgk dia,,mcm sait je...aku ckp ngan ayah dia,,siku dia sakit.Hubby aku g lah tgk...uratnya bengkak..urut2 skit..sapu minyak pakaikan benda ala tuh..Malam tadi ayah dia bwk g ngurut..kat seorang pakcik kat dungun ni.Nama dia Pak Ali.Pak Ali kata bukan patah tp bengkak urat,Kena pantang makan,Benda sejuk2 angin2 tak buleh
  Pagi ni msh tak ok..aku rasa...dan aku tgk,Aku suh g sekolah gak..sbb tangan kiri yg sakit bukan tangan kanan ..so buleh tulis,,!!jgn manja2 sgt..itulah aku!!!
Oklah aku nak masak jap..............untul lunch,so take care semua..malang tdk berbau,,,

1 comment:

  1. Kalau namanya anak lelaki, mmg gitulah ya Lynn. Kaz pun ada 2 orang anak lelaki, mmg riuh rendah rumah dgn gelagat mereka. Hopefully kalau pregnant sekali lg ni, dapatlah anak perempuan pula.

    ReplyDelete