Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...



Monday, January 17, 2011

malam yg gulap gulita

    Assalamualaikum....dah kul 12.05tgh mlm ..mata aku sebenarnya dah ngantuk....penat sungguh hr ni..cam nak pengsan ..badan pun dah lembik....tak larat dah..mata pun dh separa pejam separa celik...semua PM...menteri2 pusat dah ketiduran ..cuma TPM je belum tido ....sblm tido ni last n3 dr aku...yerlah2 kot2 terbawak dlm mimpi aku menekan laptop..vengom :) ku mn ade laptop aku pakai pc je ..a'ah pc yg monitornya mcm tv tuh..yg gedabak tuh....laaa tak caya?nnt aku amik gambo ..bkn mlm ni esok2 lahh ..aku dah weng ni!!
  Esok sarapan apa aku msh belum dpt buat apa2 decision....entahlah bila kita weng ..dgn automatiknya ..otak kita blur ..aku bila dah lama sangat weng ...aku macam vengom2 kambing je....adess takleh blahlahh ..lagi aku tulis lagi aku ngarut aku kena charge bateri ...aku rs....akunya bateri dah king kong ..hbs ..sampai tahap merah dah ..so goodnight all my blogger ....bantal ...selimut sudah menanti aku ngan senyuman...MUKA ALA SENYUM ..:) .tata ..titi tutu ...
 

No comments:

Post a Comment