Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...



Monday, January 31, 2011

achummmmmmmmmm!!

  Assalamualaikum..soh seh soh seh...achummmmmmmmm!! ..ya allah selesema tak hilang lagi ditambah plak ngan batuk ..nak post apa2 pun jd tak larat sbb BLogwalking  je :) .Ade ke orang tgk blog aku ni hahahah ...?Takpalah bukan aku buat blog ni nak suh tergedik2 org bc blog aku ..aku wat spy dpt meluahkan apa yang aku rasa.
 Semalam dengan batuk2 slesema...aku merajinkan diri wat spageti..brg2 dah beli lama dah ..buatnya je belum ..anak sulung aku tuh suka sangat makan sampai 3 kali tambah sblm g tuition ..balik tuition MAKAN lagi?ermm makan lagi ..pagi tadi g sekolah bekal lagi ..spageti ..bio dia sampai termuntah spageti hehheehh.
 Nak dijadikan cerita ..semalam sama aku wat spageti aku wat kek karamel ..TAK JADI!! karamel cair ...kek tak naik ..agaknya sama macam kesihatan aku yg tak berapa nak betul ni ..last2 tong sampahlahh ..kalau leh makan aku mkn lagi nie mmg takleh makan ..hancusss!! aku kena gelak je ngan kawan2 aku hampehhh tul!! uwaaaaaaaaaaaa.Hari ni aku nak buat gak ..tak kira ...aku nak wat gakkk!!
 Aku rasa smlm tak jadi sbb aku kelam kabut kena kacau ngan akhim agi ..mcm2 masalhh ...ceh alasaaaaaaaaaaaan tp mmg betul tak concentrate ..kek ni kalau silap skit mmg hancussssssss!!
  OKlah aku nak kuar jap ade meeting ...meeting apa? aku masuk AMANAH ...so ade meeting setiap hr isnin ...ni nak glah ni oklahh ..karang aku post petua ye ..Assalamualaikum.!! walllaaaaaaa

No comments:

Post a Comment