Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...



Wednesday, January 12, 2011

Jamu mata .....

   APAM ENO

   Kuih ni kalau beli 3 biji RM 1..Mahal tuhhhh. Anak aku kalau sekali makan sorang sepuluh ...4 orang makan termasuk aku ngan ayahnya adesss..boleh bankrup..Aku pun godek2lah internet dapatlah resepi ni ...pada aku bhn2 resepi ni sempoi..rupanya ada lagi resepi yg sempoi lagi dr ni ..takyah beli2 ENO..mahal tuh ENO..RM1 sepeket.:) Resepi yg terbaru tuh aku tak try lagi ..nnt aku dh try aku update ....:)


ROTI LAGI ROTI CHOC CHIP
Kali ni aku buat roti choc chip ...pakai adunan roti yg aku bg pg tadi...:) Memang sedap dan gebus....adesss meleleh air liuq..??apa lagi g lah mengkatangkan tangan haaahahah bhs...hancusss!!anak2 sibuk suh wat roti nntlah mama nak berblog2 ni kekekkekek..tgh teruja ngan blog




                        Haaa ni kena letok gambo besok skit ...ROTI BLUEBERRY CHEESE 

     Sedap weii roti nie...kalau nak sedap lagi letak inti blueberry dlmnya....wallaaaaaaaa...
     Pada yg nak blaja wat roti aku akan buat kelas dlm bulan 2 ni .Insyaallah:)

                    .JAHATNYA AKU ..LETAK GAMBO BESO2..BIAQ TERLIUQ...



     
MUFFIN CHOC CHIP...Yummyyy gebusssssssss

  Haa yg ni muffin choc chip...Anak2 cukup suka..sampai aku naik muak buat....pernah tuh aku wat sampai 3 adunan..hari2 sampai anak2 jemu .Sampai dowang sendiri ckp ngan aku..buat kuih lainlah mama ..asyik kuih ni jer..hahahhah br aku stop...dah boringlah tuh asyik kuihh ni je..!! aku pun naik jemu dahhh


Apakah ini?

Ini cupcakes yg tlh didecorate...simple jek..masa ni aku buat kelas cupcake.Nak ajar pelik2nya design susah2nya design , mahu kelas amik masa sampai 5 jam.Aku rasa akulah orang yg buat kelas cupcake yg murah sekali RM50..cupcake dan dsign,HANDS ON.Selalunya kalau RM50 duduk pegang pensil ngan kertas ajeler..aku org tuh buat sendiri kek dan aku bg design sendiri..ikut sukalah nak design mcm mana..aku ajar gaklah..takkan nak biar buat sendiri..yer dak??

2 comments: