Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...


Friday, January 28, 2011

Busy ....ohh busy

  Salam ..dan selamat pagi ...busynyalah ...tp yang pelik aku sendiri tak tahu apa yg aku busykan sngt ni.semalam langsung takleh nk post satu n3 pun...heheheh ..punyalah busykan? kuih pun aku tak masak apa2 pun ..
 Pagi ni anak aku along ngan angah ade kem motivasi..tempat kerja ayah dia buat..2 hr..tapi balik harilahh...besok pun ada..aku suka kalau budak2 ni ade aktiviti mcm ni..idaklah membazir masa duk kat umah.Acik g Kafa..hr ni aku antar dia..tak beranilah plak aku nak bagi dia naik basikal sorang2..ehhehhe
  Hr ni aku buat sandwich sardin je ...dah hbs pun...sebungkus tuh roti...:) .Takda aktiviti apa2 hr ni...bosanlahh ..ajak g jalan pun tak nak..so aku memeraplahh kat umah ..buatlah apa2 yg patut ..buat taik mata ke? hhehhe..mlslahh bdn aku dah macam dipam2 dah ni...
ok...aku nak pi pasar jap...nak ronda2..pasar pun pasarlahh hahaha ..janji jalan ..chow

No comments:

Post a Comment