Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...


Thursday, January 20, 2011

Hari2 drama ...atoiiiiiiiiii

   rupa budak yg buat perangai hari setiap pagi!! ermmm



  Salamm ...pg ni mood tak berapa baik ..sbb pagi2 aku dh angin dan panassssssss dgn perangai anak aku yg susah nak g sekolah tuh .alaa yg buat drama hr2 tuh .Pagi ni aku dah hilang sabar , bila dia hr2 buat perangai aku tak blh tahan .dahlah aku sakit gigi hr ni ..makan dak buleh ..perut dah bunyi dangdut2bagai!! i hate this..i hatee ..padahal dia blh g seolah sekali ngan ayah dia pagi tadi..tak nak nak aku hantar ..ak ikutkan aje ..punyalah nak dia g sekolah ..seminggu dah aku ikutkan sampai skolah nangis jugak.Budak yang dia kata kacau dia kat sekolah tuh samai kena pindah sekolah punyala cikgu nak dia sekolah elok2 tak nangis.
  Pagi tadi ..lps ayah dia g kerja dan hantar abg2 dia g sekolah aku pun kejutkan dia g sekolah mcm biasa dia kata tak mboh ..aku pujuk2 lagi ...tak jalan gak ..last2 aku amik hanger buat2 nak pukul dia ..br dia bangun nangis2..aku bknnya nak pukul sgt anak2 ni ..tp kena ajar skit kalau tak mua ..th tk mua?mua tuh macam anik lemak ..ermm naik lemaklah tuh .Nak kata aku manjakan anak2 ..tidak sama sekali .Aku adalah mak yg garang dan tak reti nak manja2 ...sangat .Sesekali tu adelah ...:)
  Selepas dia dah masuk bilik air....aku pegang hanger tuh sampai dia sudah mandi ...dia cakap lagi tak nak g sekolah....eeeeeeeeeeeeeee aku rasa nak sekeh je..!!sabor lynn sabor !!Aku dah hilang sabar nak dekat 3 minggu sekolah ..perangai rupha tuh gak ..sapa tak angin.Kita ni ngan ajad lagi nak dukung ngan rmh nak kemas  dgn nak masak lunch ...ingat aku takde kerja kat umah .......wuuuhhhh mmg mencabar kesabarn aku ..betul2 mencabar.
  Aku amik kain baju dia masuk dlm beg ..aku cakap ..nak ddk umah org lain ke?Ni bag ..Na tahu dia kat apa? NAK DDK UMAH ORG LAIN TAKMO SEKOLAH blh gitu..??? Takmo sekolah punya pasal sanggup duk umah org lain!!
    Aku nak tgk perangai dia mcm mana ..? aku bwk keta aku letakkan dia tepi jalan ngan beg2 sekali ..jalan tuh takde ketalahh..pastuh aku nyuruk kat tempat lain nak tgk perangai dia.Korang nak tahu ..dia hanya jalan pikul beg tuh....nak cr umah orang!! sakit hati aku betul2!! .Aku dah tak tahu nak buat apa ..betul2 buntu...aku tak tahu apa sebenarnya masalah dia..dia tak suka g sekolah sbb apa?? sbb kawan yg kacau dia?kawan tuh sampai tuko sekolah..nak kata cikgu garang ...tak garang ...sbb apa sampai sekarng aku takda jawapan.
  Mungkin ade dikalangan blogger menganggap cara aku ni melampau ..terpulang ..aku cuma nak ajar anak aku..tp GAGAL juga...entahlah kadang2 aku jd penat..jadi tertekan ..anak2 adalah segalanya buat aku ..anak2 adalah madu untuk aku ..tp kadang2 anak juga..RACUn  bagi aku .aku menangis td  belakang pntu bilik aku ...aku nangis sepuas2nya...biarlah airmata ni jadi pngubat hati aku HANYA ALLAH yg tahu knp aku buat begitu!!

No comments:

Post a Comment