Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...



Friday, January 14, 2011

Satu lg brg yg aku syg ..:)

  Hr tuh aku tunjuk penimbang digital aku kan? Dah elok..:) pg ni aku nak tunjuk satu lagi brg kesayangn aku .
            Ini dia ..buku kek,roti dan pastry....aku beli ni setahun yg lepas .Buku ni NORAINI SIDEK yg tulis.Pensyarah Kanan Kajian Pengurusan Hotel Dan Perlancongan ,(ITM).Dia dulu blajar kat LONDON kek2 roti2 ni ..So aku rs berbaloi gaklah beli sbb dia banyak tips yg patut kita tahu...hrg buku ni RM46.90      Bg aku mahallah sbb aku tak pernh beli buku mahal2 mcm ni..tp disebabkan aku suka dan ade miat nak belajar aku pun belilah jugak ..Ini hubby aku belikan :)Aku balut chumil2 buku ni takut koyak ...:).Dalam buku ni pun byk tips2 ..nnt aku share sama2...ngan kowang .Aku tak naklah guna sharing is caring ..asyik guna perkataan tuh bosang plak .....:)
   Dalam buku ni banyak resepi2 roti ,kek dan pastri ..byk oooo aku tak reti nak pilih yg mana.Dalam masa terdekat ni aku rasa nak buat bun kentang.Macam sedap je ...nnt aku try..
          Ok lenkali aku tepek gambo lain yg aku sayang ok :)Chow adios

1 comment:

  1. mahal nyer~~!!!! tak per bli mahal2...banyak guna kan.. hehehehe....

    ReplyDelete