Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...


Saturday, January 22, 2011

gigiku semakin sakit ...atoiii

  Assalamualaikum.........pagi ni gigi aku semakin sakit ..ngak blh tahan lagi ..sakit sgt2...pg ni aku tak makan apa2 pun lagi..air putih pun aku minum jd sakitt ....nak kena g tgk bakpo ..nak kata lubang tak nampak pun lubang ...tolong2..eheheh ngada2lah plak ..sakit nak bersalin 100x lagi sakit dr sakit gigi ....leh lak aku tahan 5 dah hehheh ..saja je uat n3 mcm tuh ..tp mmg aku sakit gigilahh ..ni tgh siap2 nk g kliniklah ni ..nak amik skali anak sulong aku balik tuition g lalu.
 Dah cuba lum roti arab ..? belum cuba lum tahu nanti hr2 buat...sbb mmg sedap ..rupha je tak berapa lawa ..tp nyum2. Petang ni aku msh tak tahu nk buat apa...msh blur2 gituh ....aku nk kena prepare brg2 untuk 4hb ni tak lama dah tuh skit je lagi ..:)
 Oklah aku g klinik dulu ....ptg2 nnt aku update plak okay..chow

No comments:

Post a Comment