Assalamualaikum.....

Selamat Datang .....
rumah ni rumah aku ..

tk suka takpa ..
suka sila follow yer.
...


Tuesday, January 11, 2011

Blog tuk besday sendiri ..hhehhhe

Hari ni besday aku yg ke 32th....Happy Birthday to me ..ekekeek.Aku nk sesuatu yg baru..so aku pun bercadanglah nak bukak blog sendiri..Tadaaaaaa...inilah blog aku yg aku godek sorang2..susah gak pada mulanya masa aku nak buat blog ni..almaklumlahhh buta it skit :) bkn skit manyakkkk loo

Blog ni sebenarnya aku nak kongsi minat aku yg suka masak...bukan pandai sgt pun tp aku suka mengexplore masakan ekekekke (mendenya bhslahh)rosak!rosak!...perjalanan kehidupan aku sehari2 .....suka duka bersama ngan anak2 yg semakin membesar ....check it outt!!

4 comments:

  1. salam..kak AAmmg ader bakat pun...leh bertukar resepi nnti yea........

    ReplyDelete
  2. suka sgt baca citer2 akk...sal ank, masakan n semuanya..pandai akk olah kata2...dgn baca jer dah mcm pernah kenal akk jerk..best...suka baca ape yg akk tulis, kekadang kelakar pun ade gak...hehehe moga akk success dlm business eh...

    ReplyDelete
  3. salam..tq adda...senang2 leh cuba resepi akak ni ...:)

    ReplyDelete
  4. tq puteri ...alhamdulillah puteri suka bc blog akak ..akak ni mmg talkative skit hahahahha...jenguk2lah sokmo blog akak ..insyaallah akak akan update hr2...:) tq again byee

    ReplyDelete